So many miles between us now but you're always here with me.

hej på er alla fina! 
bjuppar på fem snapshots från denna vecka, som varit väldigt produktiv om jag får säga det själv! till största delen så har jag ju pluggat, det är ett faktum. vi har arbetat som mest i basgrupperna & även under de dagar som vi inte haft något schemalagt så har vi ändå suttit 9-16 på campus för att jobba med olika case & förberedelser inför när vi ska vara på ktc (kliniskt träningscenter)  på sjukhuset nästa vecka.
 
även har jag hunnit med träning, sett på hockey, städat, tvättat, gått pw med maxi, det är ändå mycket man hinner med bara man lägger upp sin vardag rätt! en föreläsning i veckan handlade om just det; hur man lättast planerar sin vardag & hur man lägger upp en bra studieteknik. jag som egentligen inte gillar planering sådär väldans mycket tycker det var väldigt fiffigt! =)
plus att vi har vår första digitala tenta om exakt två veckor, & är det något jag alltid intalat mig själv är det att aldrig skjuta på saker, gör bort det direkt! som idag då jag är ledig, det jag hunnit med hittills är frukost, pw med max & plugg plugg plugg. behöver dock vila huvudet snart känner jag, så tänkte ta med lillemannen & svänga förbi hos anna & liam.
 
& här är en ny tröja från bikbok som jag tycker väldigt mycket om. på bilden längst upp så är det ryggarna som visas längst fram. det som gör tröjan så tjusig, tycker jag! valde att matcha den med min svarta kjol just igår =)
 
men nog om det, vi gick ju som sagt på helg redan igår & det var riktigt skönt & behövligt med en ledig dag idag. jag & C ska dessutom fira in helgen med att gå på bio ikväll. supermysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0