She killed it with kisses.

med en ond mage, massa tankar & framför allt olika förväntningar så gick jag mot campus idag. jag, liksom de andra 39 studenterna, kände mest nervositet & spändhet hela tiden- fram tills det var dags för fika & mingel. ingen hann prata med alla som var där men några jämnåriga brudar klickade jag bra med, & imorgon då vi blir indelade i basgrupper får jag förmodligen tillfälle att tala med fler!
 
& i veckan är det ju då insparken med stung- studentföreningen. stung har också en studentkrog inne i stan där alla festligheter & aktiviteter håller till. ikväll, på onsdag & på fredag är det utgångskvällar men jag skippade denna kväll, flera andra av brudarna i klassen ville också göra det. så vi bestämde att onsdag & fredag är det all in! tror det kommer bli superkul! =)
så vad gör vi ikväll?
C ska äntligen få sälja sin volvo så han ska städa & fräscha till den. jag har tvättid & ska gå pw med max, helt okej kvällsaktiviteter om jag får säga det själv. imorgon börjar jag halv nio som en helt vanlig skoldag & jag längtar, hihi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0