Q/A.

"Blow my mind."
Postat av: Bella

Din blogg är så himla fin och inspirerande på flera sätt Fanny! 
Har en fråga ang träningen. Vad har du för mål med träningen och vad för slags träning utför du? :) kram!


åh men tack så mycket! =)
och som svar på din fråga så är mitt mål med träningen att bygga muskler & få bättre kondition & uthållighet. i stort sett hela mitt liv har jag varit jättespinkig & vägt lite, haft svårt att gå upp i vikt osv. och nu i tonåren då jag börjat gå upp i vikt & lagt på mig lite fett på kroppen så har jag fokuserat på styrketräningen först & främst. christoffers mamma har varit ett bra stöd & en bra förebild. styrketränar på gym & har även övningar jag brukar göra hemma, men dem övningarna gör jag i stort sett bara efter jag varit ute på löpturer.
och jag tycker ju det är förhimla roligt! har aldrig hållit på med någon sport i mitt liv (förutom ridning några månader när jag gick sexan) så visst är det skönt att ha något nyttigt att göra på sin fritid! =) jag känner ju verkligen hur gott det gör, både psykiskt & fysiskt. och det där med kost är fortfarande vissa gåtor då jag faktiskt inte är så jättekunnig men svärmor har hjälpt mig mycket. chips, läsk, godis & strunt är bara tillför lördagar & fredagar om ens det, det är inget som frestar något vidare.
 
hoppas det gav svaret du ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0