Bilder från veckan.

massa kaffe innan första föreläsningen
 
blev medlem i student vårdförbundet- ett slags fack för sjuksköterskor

dags för efterlängtade insparkskvällen nummer ett. dresscode vit tröja där alla skulle skriva på den- bye bye vero moda-tröjan... samt dricktävlingar, beer pong, korvätartävling, planka, astrevligt folk. fick lite college-feeling ;-)
 
vår underbara hund som ÄLSKAR att gosa
 
hur jag såg ut en dag
 
fler föreläsningar
 
första veckan på universitetet avrundades med finsittning & party med väldigt många på stung, sedan drog vi en sväng på olearys men jag landade ändå hemma hyffsat tidigt. rätt skönt =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla fin & inspirerande du är Fanny! Och modig som vågar så mycket:) jag funderar på att söka till universitetet till hösten men är dels osäker på vad jag vill bli och dels så känns det obehagligt då man kommer dit helt ensam, utan vänner... Hur kändes det för dig nu i början? Gick det hemska över fort eller? Kramis!!

2015-01-24 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0