You and I.

 
FREDAG i all ära! äntligen säger jag bara.
kl fyra slutade C jobbet & då åkte vi mot skellefteå; vi ska nämligen bo på hotell här tills imorgon, vilket känns jättemysigt! är verkligen förhimla glad att C ville hitta på det, vi har precis landat i hotellrummet & ska strax gå en prommis med max innan vi kilar iväg till olles för att äääntligen äta mat & kanske se hockeyn. min man han kan, han! ♡
 
men främsta anledningen till att vi är här är att vi ska hjälpa resten av ohlssons att flytta åt lillebror sebbe imorgon över dagen; han ska få sig en större lägga, den lille rackaren! så det blev som två flugor i en smäll ;-) & så har jag saknat dem som attan!
och på tal om den lille rackaren, så gjorde han sitt första SHL mål med skellefteå aik förra lördagen?! blev så himla glad för hans skull & hela familjen är stolta som tuppar; unge sebastian ohlsson från åsele som bara klättrar uppåt i sin karriärtrappa, som det står i alla artiklar i tidningarna!
men hur stor sebbe än blir, så kommer han alltid vara den lilla femtonåringen jag träffade för några år sedan, som spelade för björklöven ;-) bra gullig kille.
 
nåväl, nu ska vi strax kila iväg, blir dessutom att kliva upp rätt tidigt imorgon.
ha en mysig helg ni med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0