When everything starts to fade.

fredag; 
vi kom fram till pappa & kicki vid sextiden, kicki bjuppade på en ljuvlig tacopaj & så myste vi framför en film med några glas vin under kvällen. sååå mysigt! precis det jag behövde efter en heldag framför datorn & böckern. avkoppling på en jämn nivå.
 
lördag;
bortsett från att det blåste som attan så var vädret underbart! efter en skön långprommis med max så hade vi lunchdate på great eastern tillsammans med anton & hans nya, supertrevliga flickvän linn! en väldigt vacker dag med massa plus i kanten =) & tillsist var det dags att fixa sig för kvällens bravader & äta ännu en ljuvlig middag som kicki knåpade ihop.
& kvällen var hur rolig som helst; förkrök & mys med ellen, josefine & malin hemma i ellens nya fina lägenhet innan vi sedan for på nattklubben & mötte upp flera andra. bland annat bästa jennelie, den tjejen klarar jag mig verkligen inte utan!♥ & sent på natten (eller ska man kanske säga tidigt på söndagmorgon?) fick jag äntligen somna i famnen på min älskling.
 
söndag;
en dag då allting varit lite upp & ned, & min fina, fina christoffer har varit mer än underbar. på alla sätt & vis. förstår verkligen inte hur jag haft sådan tur att träffa denna underbara människa ♡ anyway så fikade vi & surrade ett tag med fredrik & hanna innan vi åkte vidare till åsele för att lämna ett skoterstyre till hans bror + äta middag med resten av fina familjen. & nu är vi äntligen hemma i världens bästa övik. kvällen till ära ska däremot bestå av plugg nu innan läggdags, men det gör mig faktiskt ingenting. ser fram emot en ny vecka med skola (fyra seminarier & tenta!!!), träning & lite olika måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0