So clean!

kan gladeligen berätta för er att dessa underbaringar landar förmodligen här nästa vecka!
 
vitt, vitt, vitt.
jäklar vad snyggt det mesta blir i vitt, alltså! särskilt skor, har hittat sååå många olika fina par men detta par blev jag extrasugen på. dem är från nelly & jag kunde verkligen inte låta bli att klicka hem dem. kan ju bara säga att jag ÄLSKAR att ha studentrabatter! ;-) livet blir nästan lättare, hihi.
föreställer mig dem till t.ex. i sommar då det är torrt & fint ute, matchande med en somrig, härlig klänning. eller med min blommiga byxdress som införskaffades förra sommaren. just an imagination. men sommarlängtan får jag nog lägga på hyllan ett tag!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så snygga!

2015-02-11 @ 12:28:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0