Busy busy busy doing everything.

måndag
förmiddagen spenderades på KTC & resten av dagen pluggade jag med sara hemma hos mig, samt med lunchpaus & prommis med maxi som också var hemma.
 
kvällen spenderades hos anna & tom där det var kalas för min kära kusse som fyllde tjugotre år!♥ jösses vad hon är duktig på att baka tårtor!
 
tisdag
ingenting schemalagt idag, men jag & sara bokade ett grupprum mellan 8-16 så vi satt på skolan & gjorde bort en massa under dagen. det gäller att vara flitig! & med både kaffe & smoothie kände jag mig typ aldrig trött i huvudet.
 
gick på make up store efter skolan & köpte ny mascara samt en lilaglittrig ögonskugga, för lite festligare tillfällen! tänkte den kunde vara kul att inviga i helgen.
 
 
hittade sjuksköterskelitteratur på köp & sälj, då elina varnade mig att vi skull behöva ena boken redan nästa kurs & den andra nästa termin. så passade på att köpa dem & hämtade dem för en stund sedan ute i domsjö. begagnat är lika med billigast!
 
nu däremot har jag tänkt sjunka ned i soffan & spendera lite tid med min älskade sambo.
lite märkligt att man kan sakna den man bor tillsammans med, hihi.

Kommentarer
Postat av: Meena

Tårtan såg amazing ut! :D

2015-02-05 @ 08:40:04
URL: http://www.pandapoff.blogg.se
Postat av: E

Gott med Smoothie och tårta. kul att plugga vård

2015-02-05 @ 08:47:24
URL: http://berikas.blogg.se
Postat av: sofiasmode

Oj vad tårtan såg god ut!:)

2015-02-05 @ 08:51:04
URL: http://sofiasmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0