EN TRÄNINGSDAG

Haft en fantastiskt kul dag på Åseles gym idag! Så glad att svärmor tog med mig dit. Vi fick prova på olika basic-övningar & verkligen läsa oss hur man gör. För hållning & teknik är ju så himla viktigt, så detta var riktigt givande & peppande! Det var ett tag sedan som jag körde såhär hårt så jag lär vara så mör ikväll, haha! Det ska bli minst lika hårt imorgon när jag & Elisabeth ska fara och träna igen ;-)
Älska hur klen jag ser ut i jämförelse med Therese!! ;-) men ge mig några månader så ska det bli skillnad, hihi

Nu blir det bara lördagsmys efter lördagsfys, hihi. Kl sju ska vi se Modomatch i varje fall, sedan får vi se vad kvällen ska bestå utav! Så mysigt att vara här, som alltid ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0