DECEMBERDAGAR


Söndagen den 6 december var en fin dag. Riktigt fin. Nollgradigt & inte så kallt ute, men ändå så pass att snön inte börjat töa bort. Det är så himla skönt att kunna gå på hundprommis & höra hur snön knastrar sådär hört under skorna & slippa en bitande kyla som sätter sig direkt i kinderna. Jag tycker verkligen att Åsele är förhimla vackert, det har en charm som faller mig i smaken. Kanske för att det är ett litet samhälle & att jag inte föredrar ett storstadsliv, men också för att familjen bor här & det har varit som ett tredje hem i snart 4 års tid.
Det var också en söndag då jag pluggade hjärtsjukdomar, med tända adventsljus framför mig & Elisabeth som donade på i köket & Chrille som hade kvalitetstid med sin lillebror på ishallen. En mysig och samtidigt effektiv dag :-)
 

En ny vecka, & jag har suttit & planerat för veckans måsten nu på morgonen. Det låter så drygt men det är faktiskt behövligt ;-) när jag inte är på praktiken så är det handling, städning, träning & plugg som ska hinnas med. Då är det lika bra att titta över hur veckan ser ut redan nu. Är i varje fall så jäkla pepp på träningspassen som jag planerat in, sedan träffen med Therese så blev man jäkligt taggad på att verkligen köra all-in med träningen. Har varit lite svackor senaste tiden med skola och dylikt. Men nu ska det verkligen gå :-)

Ikväll har jag ett praktikpass, men ska vara där en timme tidigare eftersom jag har halvtidsbedömning! Helt sjukt att halva praktiken redan har gått, det går fort när man har roligt säg, hihi. 
Och på lördag kommer ääääntligen Jennelie med tåget, längtar hur mycket som helst!! Det känns som evigheter sedan som vi verkligen umgicks bara hon & jag. Det har ju hänt så mycket sedan sist så det kommer verkligen bli en girls-weekend, så himla bra ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0