VACKRA DAGAR

Tog en tidig, lång prommis med Max imorse. Blev nästan 1 mil idag också, och när jag passerade ica kvantum så sprang jag in en tväris för att handla hem frukost! =)
Så när vi väl var hemma så blev det brekky på ballisen bestående utav kaffe, smoothie, färskt bröd & lite jordgubbar vid sidan om. Fina, soliga dagar som dessa är det synd att vi har kvällssol, men jag var ändå så varm efter promenaden så det var rätt skönt att sitta där i skuggan ;-)
 
Idag pluggar jag hemma eftersom det är städtorsdag i HELA läggan + tvättid. Ibland är det skönt att slippa kliva upp för att passa åtta-bussen, blev ju tidigt idag hur som helst men jag har ju ändå mitt eget schema för dagen, hihi. Ha en jättefin dag, ni med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0