#TBM august

augusti 2014:
 
sommarvärmen fortsatte att vara underbar & just därför passade vi på att äta grillat i stort sett hela tiden, haha!
& jag fortsatte att spendera så många helger som möjligt med familjerna hemma i lycksele.
köpte denna uuuunderbart snygga byxdress, alltså kolla bara?!
jag bestämde mig för en liten förändring med frippan, så det blev lite kortare & mörkare. jag var väldigt nöjd! =)
christoffer åkte sedan iväg utomlands en vecka med några kompisar, & jag tyckte det var såååå tråkigt & ensamt i lägenheten... jag jobbade ju åtminstone halva den veckan men ändå! varje ledig tid spenderade jag med elin, då vi bl.a. käkade ute tillsammans & tittade på säsongens första träningsmatch.
när min favvo ÄNTLIGEN var hemma igen så kände jag mig så töntig som var tvungen att fota honom medans han sov, hihi ;-) det räckte liksom inte med att spendera varje vaken tid med varandra, hihi.
vi umgicks väldigt mycket med tobbe & hans dåvarande flickvän, amanda. och vi hade verkligen supertrevligt! middagar, bio, bilkörning, allt möjligt. hade nog lite svårt att acceptera dagen då dem gjorde slut..
& slutligen en fanny med ett big smile! men vem kunde klandra mig? tiden var äntligen inne för att flytta ut ur ettan & börja flytta in i den nya trean!
to be continued, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0