ONE LAST NIGHT ON EARTH

Hej hej hallå!!
Well, tentan är som sagt gjord och jag vet inte riktigt om det gick så mycket bättre än förra gången. Men det är gjort, det går inte att älta något mer! Nu, kära vänner & ovänner, har jag SOMMARLOV! Fyfasiken vad skönt. Ännu bättre att prognosen för veckan ser skapligt fin ut =)




Såhär trevligt hade vi det då igårkväll! Jag mötte upp Clara, Sara, Moa, Micke, Marie, Linda och Charmin inne i en park i centrum, där vi åt thaimat & drack några timmar. Senare drog vi oss hem till Clara på Vallhalla där de andra blev sugna på hamburgare. Det blev även karaoke, skratt och liiiiiiiiite mer sång ;-) hade en väldans trevlig kväll! 

Denna dag började med både konditions-och styrketräning, jäklar så skönt när det bara går framåt!

Sedan köpte jag lite smarrigt till frukost & vid lunch åkte jag till stan för att möta upp Sara och Charmin. Vi skulle nämligen följas till en badplats där resten av gänget från igår väntade. 

Jag skulle förstås sätta in min nya piercing, vilket jag såhär i efterhand kunde ha väntat med. Hehe.

Första doppet för i år är alltså gjort & det var väldigt skönt! =) solen värmde så skönt, också.
Christoffer hämtade mig sedan så vi kunde göra bort veckohandlingen, jag gjorde en mumsig tacopaj till middag! Svärmors recept som alltid blir så himla bra.
Nu ska vi bara se idol och ha det mysigt tillsammans, jag bara njuuuter av min sommarlovsvecka ;-) imorgonkväll ska jag och klassen se på bio också, det känns supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0