DET ÄR NÅGOT MED FJÄLLUFTEN

 
Vill bestämt åka till stugan så mycket jag bara kan i höst, om det blir till fjälls eller till Ohlssons stuga utanför Åsele spelar inte jättestor roll. Vill bara vara ute i massor, kanske följa med C på jakt. Men längtar ju upp till Tängvattnet så himla mycket!
Beroende på hur höstens kurser ser ut (men med ett bra upplägg så brukar man få tid till annat) är det enda jag har att utgå ifrån. C har ju några semesterveckor att ta ut så en långhelg till fjälls skulle sitta såå fint! Förra hösten tänkte vi ju fjällvandra men det blev regn & storm precis den helgen, förhoppningsvis får vi bätte tur denna höst ;-)
Hade vi bott närmare Hemavan så hade vi nog åkt dit bra oftare, men det är ju ganska precis 50 mil enkelväg från Övik...
 

Har råkat på dessa snygga jackor, som passar perfekt till att vara utomhus, friluftsliv, bara vara i någon utav stugorna, och så en flickig touch utav rosa som jag bara älskar! ;-) beroende på hur ekonomin ser ut i slutet av månaden, så kanske jag beställer hem någon utav dem... men med både en lön (där jag vet att det blir mycket ob) som kommer den tjugosjunde + studielån & bidrag som kommer den sista, så tror jag nog det kan gå vägen, hihi.
Då är ju också dilemmat om vilken jag vill ha, nike är favoritmärket men ändå.. I-landsproblem ough.

Kommentarer
Postat av: Erina

Om du funderar på att köpa nån av dessa jackor, så rekomenderar jag varmt norröna-jackan! Lite tjockare/slitstarkare material vilket gör att den passar året runt :) välj en storlek större så kan du ha en tjocktröja under när de är kallare!
Enda negativa med den är att det är en anorak, lite jobbigt när man ska av och på med den.. :P
Men annars toppen bra och superfin färg! :)

2015-08-29 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0