Q/A.

"Something rare and sweet for girls."
Postat av: Isa

Om man ser på en helt vanlig dag, hur lägger du upp träningen då?:)

mitt så kallade upplägg är att jag gymmar fyra pass i veckan, oftast blir det mån-tors. där utgår jag från träningsscheman som svärmor gjort åt mig! och så springer jag en 20-30 min varje morgon innan jag äter frukost, vilket gör att tiden kan variera då jag är på skolan vissa dagar & andra har jag hemmastudier. men föredrar nästan att springa halv sex istället för nio på morgnarna! =)
och varje kväll då max ska få sin kvällsprommis innan läggdags, så går jag pw på 5-10 km. har också ett kostschema som jag följer.
 
såå, detta är mitt upplägg & det som funkar för mig! =) & som jag alltid säger & tycker angående träning; det ska vara roligt & det ska inte kännas som en stor press. och tyvärr så är det så för många. men träning är kul & man mår bra av det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser ditt kostschema ut? :)

2015-04-16 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0