Med en glass i min mun.

tar en tvärpaus från anatomin & passar på att blogga med en kaffekopp. man måste ta en paus, annars slutar informationen gå in i hjärnan...
hur som, hej på er! så inleder jag dagens första inlägg. det känns som sommar ute (så länge solen skiner) & idag har det verkligen tagit på! moa & sara kom förbi en sväng idag & hälsade på, moa har ju aldrig varit hemma hos mig & vi bestämde att ta en filmkväll snarast här.
sedan åt jag & C middag på balkongen, vilket var så skönt. älskar att ha kvällssol mot ballis! =D det gjorde vi igår också fast då blåste det lite mer.
 
en långprommis för max slutade med att vi hamnade inne i stan & köpte varsin mjukglass, MUMS! årets första, dessutom. det satt finfint i magen & var mysigt med en promenad i solen innan jag blev tvungen att sätta mig här i kontoret & fortsätta med livets innebörd... men tiden lär gå fort tills helgen äntligen landar! ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0