Jaja, det är en dag imorgon å.

det blåser & stormar i större delen av landet, vilket gör det
totalt meningslöst att behöva fixa håret. one problem solved!
 
förmiddagens timmar spenderades på skolan med basgruppen,
förberedde oss inför artikelseminariet m.m. sedan drog jag på
gymmet en runda. det var ett tag sedan jag var på NW så det
känns förjäkla befriande & skönt att kommit igång med träningen
igen! man mår så himla bra av det.
därefter åkte jag med bussen hem till gullänget & gick en lång &
skön pw med maxi- utan att blåsa bort, hihi.
 
nu fikar jag mellanmål & ser på morran & tobias som kanske är det
roligaste som gjorts inom svensk tv! och resten av timmarna fram till
läggdags ska det lagas middag, städas, tvättas, samt pluggas!
i stort sett det vanliga, som ni kanske fattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0