And I'll tell you all about it when I see you again.

 
en dag med självstudier, men större delen av dagen har spenderats inne i stan med sara & moa; har utfört endel ärenden + shoppat lite, hihi. kan kanske visa sedan! =) sedan hade jag tvättid. men plugg har det minsann också varit, som varje dag.. och det resulterar nu i att jag är heeelt slut på i huvudet & ska göra lite enchiladas till middag. christoffer & max har åkt till åsele över helgen i och med att jag ska ha tjejbesök, och jag kan faktiskt inte låta bli att redan sakna mina tokstollar.♡ men man måste få vara ifrån varandra ibland också, funkar inte att vara upp i varandra hela tiden. & dessutom är jag bara ensam tills imorgon eftermiddag så jag har tänkt roa mig med att träna & plugga! det fungerar ju alltid! =)
 
sitter & mumsar på min yolliboy framför desperate housewifes nu. gillar att jag följer typ fyra serier samtidigt, haha! men denna är faktiskt rätt spännande & rolig, följde den för ett bra tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0