You're giving me a heart attack.

bilder från påsken 2013 beskriver rätt bra hur det ser ut just nu; efter att ha slutat kl fyra & storhandlat så har vi myst ner oss i soffan, jag & ♥. han helt inne i fifa & jag med ett glas rött & känner hur hungern sakta kryper på mig. mamma är påväg och borde landa när som helst, då har hon med sig middagsgrejer vilket gör mig extra glad, hihi.
 
alltså hur skönt med helg?! att bara få sätta sig i soffan & slappna av, verkligen top noch. men sovmorgnar blir det minsann inte då vi kliver upp tidigt för att köra till sundsvall imorgon. men för min del ska det bara bli roligt & mysigt! införskaffa grejer så lägenheten blir ännu finare + få spendera tid med mamsen. det är viktigt att ta vara på när man får tillfälle.
 
ha en bra helg ni med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0