We spent the summer in town.







tillsammans med min nya, fina turkos-vit-randiga skjorta så har jag, christoffer & max landat i lycksele efter att ha kört via åsele & fått mysa en liten stund med finafina familjen. pappa & kicki har bjudit på god middag & jag har fått träffa min favorit tove ett slag också, så fint!

imorgon vid lunchtid åker vi vidare upp mot fjällvärlden & jag bryr mig faktiskt inte ett dugg att jag missar lyckselemarknaden, det kommer fler marknader & framför allt storhelger. är bara så taggad på att få vandra över fjälltopparna, fota en massa, leva vildmarksliv, få vara där jag trivs allra allra bäst. 
ha en jättebra helg ni också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0