Q/A.

"Friday morning."
Postat av: Anonym

Vars i övik brukar du träna??? Nåt bra ställe? Jättefin & rolig blogg:))

 
men åh tack så mycket, glad jag blir! =)
& jag är ärlig & måste säga att jag varit lite för snål med att skaffa gymkort hittills, hihi. men har tänkt skaffa på friskis & svettis här i stan, vänner & kusiner säger att det är bra!
men jag ligger ändå i med att gå pw några gånger per dag med max, vi brukar även springa i stort sett varje dag; ökar sträckorna eftersom och så är det kul att variera sig mellan intervaller uppför berget i skogen eller bara att kuta efter vägen. sedan gör jag mycket övningar hemma, får mycket tips av min fantastiska svärmor som kan typ allt inom träning & kost + av att läs ida wargs blogg. very helpful & motiverande! något jag kan rekommendera till er som saknar motivationen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0