In the end, everything will be okay.

bild från några dagar sedan på en trött ♥ & en fager fanny med halsont som äntligen
slutat sitt kvällspass. och till råga på allt har världens torrhosta också uppstått!
igår jobbade jag delad tur, vilket var först 7-12 & sedan 17-22. dessa delade turer ger
verkligen blandade känslor... men emellanåt var det riktigt fint att bubben lagade pasta
carbonara till middag & jag bakade också scones. hann även pussa på honom rejält
innan det bar tillbaka mot jobbet igen!
idag är det måndag & vi lever i ett nytt sverige, med ny regering & en ny statsminister.
jag tror faktiskt sossarna kan bygga upp ett bra sverige, ge den trygghet & jämdställdhet
dem lovat. men det återstår att se med allt annat! tänker dock inte prata mer om valet
för det gör ändå alla andra & är så spyless på det.
idag spenderade jag timmar i skogen med maxi, måste passa på när det är fint väder!
fikade scones, juice & kaffe till frukost och efter ett besök utav farmor väntade ett 16-22
pass. känns som att jag spenderar all min tid på jobbet & det är allra bästa!
 
nu däremot vill jag bara lägga mig & sova, med min kärlek vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0