Helgens bravader.

fredag;
lagade baconlindad kycklingfilé med potatis & sås till middag, var väldigt uppskattat av dem andra! oboy vad skönt att ha lite familytime, särskilt när man inte träffas lika ofta heller! men vi hade sedan en mysig kväll framför idol med vin & godis.
fick också hem denna rosa, härliga top. väldigt förtjust i off shoulder just nu!
 
lördag;
en dimmig & kall morgon då jag skulle bege mig mot jobbet, jobbade halv åtta till halv ett vilket gick snabbt & bra, mötte sedan upp dem andra på stan där jag även införskaffade den blommiga topen här nedan.
pappa bjöd på middag på o'learys (tobbe & amanda var även i stan så dem joinade oss, så trevligt!) innan vi tågade iväg mot fjällrävens & såg modo-hv71. en superb seger som satt hur fint som helst & man finner alltid det där välbefinnandet när man är på arenan; stämningen, människorna, laget, en publik bestående utav ett rött hav & alla klappade i takt som hjärtslag för vårt hjältelag.
 
söndag;
jobbade halv åtta-halv ett idag också så ingen sovmorgon för mig i varje fall! men hann umgås med dem andra + fina släktingarna innan dem åkte tillbaka mot lycksele & nu händer inte mycket mer än att jag & christoffer har storhandlat inför veckan & har myst ner oss framför sons of anarchy. ännu en vecka av jobb, träning, umgås med folk. hur bra som helst!- dessutom tid att tagga upp inför helgen, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0