Guilty all the same.

alltså det där paradise hotel, något jag varit väldigt skeptiskt mot förut. i år är den enda gången gången jag riktigt följt med avsnitten, & visst är det pinigt & fult, haha. & förra året blev den mest omtalade säsongen tack vare samir badran & nu är han tillbaka igen. måste erkänna att killen är sjukt skön & man har fått skratta mer än vanligt.
 
det får mig att minnas när jag & brudarna var & partajade i umeå i februari & det var paradisekväll på five då samir & två tjejer jag inte lagt namnet på minnet var där, & jag brydde mig egentligen inte ett dugg om deltagarna då jag inte varit så insatt i programmet. & mina galna brudisar var helt tokiga & jag ställde upp som fotograf istället. åh vad den kvällen är saknad. sjukt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0