Mr Grey will see you know.

det här vädret gör så att det mesta känns segt, saknar
solsken & skinande nyanser bland löven & trätopparna.
 
men efter en dag på jobbet var det skönt att komma hem,
bara lägga sig i soffan & titta på bridget jones dagbok som
gick på tv & ha en sovade max bredvid mig.
middag, en långpromenad runt stan med mina pojkar, och
befinner mig nu i sängen & läser fifty shades of freed,
bortsett från min paus till att skriva ett värdelöst blogginlägg.
hade faktiskt inte så mycket att berätta då det inte skett så
mycket sedan sist, förutom att pappa är här i stan inom jobbet
så han sover över här inatt! sååå roligt & skönt att träffa honom.
men nu återvänder jag till att fortsätta umgås med femti ett tag
till innan läggdags. hadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0