Beautiful tree.

regnet öser ner, och mina fötter blev genomvåta när jag & max var ute imorse.
men smattret mot fönstren är ju så jäkla mysigt, och det gråa mörkret lockar fram
tända ljus & mysbelysningar; precis som hösten ska vara, iiih!
 
och efter sex veckor (ääääntligen!) så fick mio in huvudgaveln som passar
just våran säng, så igår hämtade vi den & sovrummet ser faktiskt mycket
finare ut nu, lite mer komplett liksom.
 
& idag kom christoffers nya xbox one som han trånat efter i evigheter.
har återigen blivit ersatt av en ny kärlek som kommer göra honom beroende
& okontaktbar. min man♥ nåväl, jag får stänga in mig på vårt såkallade
kontor/gästrum & titta på life unexpected & fortsätta plugga inför högskoleprovet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder :D

2014-10-10 @ 09:03:58
URL: http://Sofiiianilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0