I prefer these things.

en väldigt rolig tisdag, må jag säga!
slutade jobba vid fyra, vi kom hem snäppet därpå & jag började med maten direkt. det blev kycklingryta med curry & ris vilket inte satt dumt. ännu bättre blev det av att vi fick sällskap av gustav & jennelie!♥ dem kom vid femtiden så vi åt mat tillsammans & sedan såg vi modo-saik matchen på fjällrävens under kvällen. jag & jennan lyxade till det med lite bärs också!
bara så skönt att få umgås med älskade storebror & min fina bästis, ta vara på just dem stunderna när det inte händer alltför ofta 
 
nu däremot blir det sängläge & mysa ner mig under täcket tillsammans med zlatan, hur fult det än faktiskt lät haha! nej men jag tycker absolut ni ska läsa jag är zlatan ibrahimovic, den är såså fängslande & bra! ett bra tips jag kan ge er såhär på kvällskvisten =)
imorgon är en ledig dag då jag förhoppningsvis ska få umgås & mysa med fina elin! alltför längesedan det med. skolungarna har ju lov denna vecka (vilket jag inte hade någon aning om först) så då passar det minsann att hänga över dagen, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0