I like what I see, I like it a lot.

här är en länk till ett blogginlägg jag skrev i juni 2013, om en helg då jag, christoffer & max åkte ner till högbo för att hälsa på christoffers faster ulrica, hennes man kari samt deras underbara barn leija & liam!
givetvis har vi träffat dem fler gånger sedan dess när dem kommit upp hit till norrland, men nu är det dags för oss att åka dit & hälsa på igen! så denna helg blir utan partajande & halloweenfirande i lycksele, vilket inte gör mig ett dugg. tror det kommer bli en fantastiskt rolig helg med christoffers familj- som alltid! 
 
& just nu packar jag det sista, städar undan i läggan, gör i ordning matsäck & väntar på mannen. imorgon är vi båda lediga så vi åker dit redan nu idag för att hinna vara där tillräckligt, eftersom bilresorna oturligt nog tar upp stor del utav tiden. så det blev en bra lösning =)
men ha en jättefin & rolig helg också, alla ni andra! haadeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0