För det var en utav de jobbigaste & jävligaste sakerna att leva med.

min morbror förlorade kampen när han bara var tjugotre år.
jag bär rosa bandet för alla dem som varje dag strider för sina liv mot sin cancer.
jag bär dem också för alla anhöriga som behåller sitt hopp & sin styrka & stödjer sina cancerdrabbade nära & kära genom allting. för det kan jag säga, var en utav de jobbigaste & jävligaste sakerna att leva med. när man bara vill bryta ihop men håller huvudet högt för en annans skull, nej det är svårt att ens skriva om, bara.

älskade 

lite olika tankar som strövar omkring i huvudet medans jag nu har lunchrast, äter en sallad & smuttar på en smoothie som jag mixade ihop imorse innan jag gick.
ha en jättefin fredag, allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0