Me, myself & I.

10 saker du vill göra innan du dör:
♥köpa ett hus utanför övik med stor gård, garage, tillgång till en sjö/havet & skog osv. och det snart, allra helst! trivs inte riktigt med lägenhetslivet, det funkar men inget jag vill leva med en längre tid!
♥och med ett stort hus med stor gård driva en egen kennel. hundar har alltid varit min största passion här i livet, med världens finaste finskspets & en samojed på ingång nästa år. och jag föreställer mig att jag föder upp just samojeder i framtiden.
♥inte vara så feg & vara rädd för vad andra tycker och tänker; våga mer!!
♥förlova mig, gifta mig, skaffa barn. leva familjelivet, känna moderskänslor. ni vet.
♥se eminem live. alltså!!!!
♥resa ofta, till väldigt olika platser. och nu är jag ju tyvärr inte den som vill åka på t.ex. en asienresa i några månader, jag är mer för charterresor vecka för vecka. 
♥skaffa mc-kortet.
♥ta jägarexamen, något jag försökt ta tag i länge nu!
♥plugga vidare- och min dröm har länge varit att bli sjuksköterska.
♥åka till new york! och då blir det även ett måste att se new york rangers spela på madison square garden. NHL-matcher är way over the top jämfört med SHL.
 
9 saker om dig själv:
♥jag hade egentligen kunnat gå en annan linje än vård-och omsorg. men då hade jag ju inte blivit den jag är idag, just tack vare att yrket format mig + att jag inte lärt känna världens bästa personer som gick i min klass!
♥jag älskar att gå långa promenader!- särskilt under soliga dagar då snön glittrar av solens strålar, det är någon minusgrad ute, max ska självklart vara med & så skön musik i öronen.
♥jag har lätt för att stressa upp mig, och det leder till att jag kan verka sur & irriterad.
♥jag är ju den som bara älskar romantik!- blombuketter, söta sms, choklad, bli bjuppad på middag på en fin restaurang, kramas, pussas,få en oväntat present, ja jag kan hålla på hur länge som helst!
♥jag är både natt-och morgonmänniska. kan vara vaken länge in mot natten & ändå vakna vid sextiden på morgonen utan problem.
♥jag försöker alltid se allting positivt, då negativitet bara för mig att själv bli på dåligt humör & jag föredrar mycket hellre det som är roligt & spontant!
♥att städa & hålla rent är jag nästan beroende av! jag hatar verkligen när sängen är obäddad, det är dammigt, ligger grejer överallt osv. kan nästan börja må dåligt då.
♥jag finner äkta sinnesro när jag är i fjällen. det är enda platsen jag kan riktigt slappna av på.
♥jag kan vara en riktig snåljåp många gånger, haha. är hellre den som sparar pengar än shoppar olika saker varje vecka. jag väljer mina prios, kan man säga! men när jag väl slår till är det så jäkla roligt att köpa kläder, smycken, parfymer osv.
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på:
♥att vara omtänksam.
♥att vara snäll.
♥att få mig att skratta & känna riktig jvla lycka.
♥vara sig själv & inte göra till sig.
♥positiva överraskningar!
♥att alltid finnas där, ställa upp i vått & torrt, vara duktig på att prata om saker men även att lyssna.
♥att inte ta mig förgivet.
♥& den åttonde sanningen är ju den att det går inte vinna mitt hjärta,
för det har han redan gjort.
 
7 saker du grubblar på ibland.
♥mig själv.
♥det som varit.
♥ekonomin.
♥plugget.
♥framtiden.
♥distansen till föräldrarna & vännerna.
♥beteenden.
 
6 kändisar du tycker är snygga:
♥david beckham.
♥charlie hunnam.
♥miranda kerr.
♥jensen ackles.
♥blake lively.
♥jessica alba.
 
5 som du aldrig skulle kunna göra:
♥undanhålla en sak för någon jag bryr mig om.
♥äta mat som är möglig, alltså usch?
♥vara otrogen.
♥ställa upp i idol.
♥klättra upp i en hög byggnad, mast eller liknande- jag är på tok för höjdrädd!
 
4 saker du köpt under senaste månaden:
♥festklänning från nelly.
♥boots från dinsko.
♥ljus från partylite.
♥en tavla.
 
3 saker som får dig att le/skratta:
vänner. världens bästa serie haha!
♥människor som har härliga skratt & sprider sådan jkla glädje!- för sådana skratt smittar av sig.
♥när människor gör bort sig. inte på något taskigt vis nu då, utan när det bara blir sådär tokigt & roligt så det faktiskt går att skratta åt haha!
 
2 gamla favoritlåtar:
♥jag är hos dig igen - lars winnerbäck.
♥i will wait - mumford & sons.
 
1 sak som folk inte visste om dig:
♥jag har ett tag i mitt liv kämpat med att gå upp i vikt, just för att jag varit på tok för smal in the old days & haft problem med att äta. om man ska säga det på ett fint sätt! =)

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

uh! >.< har verkligen problem med de där triangel/pyramid-tröjorna ... men ah, smaken är som baken :P

Vad vill du plugga vidare till? :o

2014-11-14 @ 20:03:13
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0