Like I've been there before.

lediga dagar som dessa borde det finnas fler utav! =)
imorse åt jag en riktig brakfrukost bestående utav stekt bacon med äggomelett + en jordgubbsbanan-smoothie, det följdes upp utav en utedag i skogen med maxi.- & nu har minsann vinterkläderna & vinterkängorna åkt fram då minusgraderna uppenbarat sig! känns så himla friskt & härligt utomhus. vintertider är de allra bästa 
annars så har netflix (till min lycka) lagt till alla säsonger utav vänner så har plöjt av ett x antal avsnitt bara idag, haha. kan aldrig bli less på det!
 
till middag bjuppade jag min man på baconlindad kycklingfilé fylld med vitlökskräm med pommes & så per morbergs vin på det. satt väldigt fint i magen om jag får säga det själv & snart väntar standard fredagsTV framför idol. det blir annars en tidig morgon imorgonbitti då sundsvall & hockeymatcher väntar så john blund är inte alltför långt borta!
 
och så har jag förresten glömt berätta att jag & christoffer har fått en soffa av mamma! hon köpte den för ett lämpligt pris begagnad av hennes kompis; den är jättefräsch, rätt stor, ganska precis den färg & det material jag hade tänkt mig innan så det blev ju bara perfa. sakta men säkert börjar vi få den ordning vi vill ha här hemma, men tar ju alltid tid att forma sitt hem.
har verkligen världens bästa mamma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0