It makes me feel like I can't live without you, it takes me all the way.

hej på er, finisar! 
torsdag & denna vecka har flygit fram som ett pilskott, har knappt hängt med i svängarna! i måndags blev det träningspass innan jag jobbade 14.45-22 och tisdagen bestod utav ett dagspass 7-16.15. därefter körde vi till lycksele för att hämta christoffers bil som varit på service & besiktning, samt lämna igen pappas tjänstebil. skönt att få mysa lite med honom, kicki & erik innan vi sedan rullade hem igen.
igår jobbade jag 7.30-16.30 och idag är jag ledig några timmar tills jag börjar jobba 15.45-22. har tränat & gått väldigt lång pw med max runt en motionsrunda i gimåt under förmiddagen, vilket var skönt att sedan få avrundas av en dusch & en góó film. 
jag tycker det sammanfattar min vecka på ett bra & kort sätt! =)
 
imorgon däremot ska det bli skönt att få gå på helg, för på lördag åker vi till sundsvall med nästan hela ohlsson-familjen för att se en 4 nationers-turnering. sverige, schweiz, finland & usa möter varandra i u18-lag & christoffers lillebror, sebastian, spelar i småkronorna! hans hockeykarriär bara stiger & stiger, känns så himla roligt för hans skull! =) plus att vi får en heldag med christoffers föräldrar, nästan resten av hans syskonskara, deras farmor & farmor, och ulrica, kari, & familjen från sandviken som också tänkt komma & titta. huuur bra som helst!
 
ha en mysig helg ni också! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin Fanny!! Och din blogg är också så fin och mysig. Fortsätt som du gör! :)) kramis

2014-11-06 @ 21:05:16
Postat av: Olini.blogg.se

Åh, vad vacker du är!

2014-11-08 @ 10:30:51
URL: http://olini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0