I love you so much it hurts.

som sagt så har den här veckan bestått utav jobb till största delen. och förutom det har jag inte riktigt koll på vad jag annars hunnit med?! inte mycket alls, haha.. avverkat några träningspass, städat lägenheten & träffat farmor. typ det.
i veckan slog jag ju som sagt mitt egna personliga rekord också, vilket kändes superbra! det är kul att utmana sig själv- till en viss gräns då, men det gäller bara att aldrig ge sig!  
 
har jobbat ett dagpass idag & det har flutit på helt okej. efter maten ska jag möta upp elina på uh för en fika. bravur till dem som håller sina cafeér öppna kvällstid, tycker det är hur bra & mysigt som helst! annars får vi se vad vi hittar på ikväll. 
christoffer ska då köra till sollefteå för att titta på en ny bil, hehe.. en stor transporter han vill ha som arbetsbil, och självklart ryker ju då volvon. själv förstår jag mig då inte på det där om bilar då jag själv inte tänker köpa en egen förrän om några år, men vi alla har ju våra olika prioriteringar haha!
imorgon jobbar jag 7.30-15 & sedan åker vi mot lycksele där precis allt & ingenting kommer hända. ni får en finfin resumé sedan någon gång kan jag lova, hihi.
 
ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0