Fartfylld helg.

 
åh, vad denna helg varit rolig
och allt tack vare min roliga, tokiga, älskade släkt! för igår var det 70-års fest för världens bästa morfar på scoutstugan. vi var närmare fyrtio personer där som firade honom med god mat, olika aktiviteter, sång & visor, massa skratt & roligheter! senare på kvällskvisten drog vi ungdomar oss vidare mot hotellet där det var mycket folk på nattklubben! till största delen tack vare paradise hotel-kristian & så emil som var på besök i lilla lycksele. det blev i varje fall en asrolig kväll med mina älskade brudar, mina syskon, samt mina svågrar som hade vägarna förbi stan & umgicks ett tag- slutade dock med att tobias slaggade hemma hos mig på våran soffa haha!
familjen. sådana underbara människor i min familj på mammas sida, som gör att jag känner mig så välsignad här i livet. och denna bild gör mig så glad då det inte har varit ofta vi alla kunnat vara på en & samma bild! men här kan ni skåda morfar & hans familj, hans fru, fyra av hans barn & alla hans barnbarn. men morfar & mormor har ju som sagt fem barn totalt, det är bara det att den femte inte är med här. älskade morbror peter som alltid alltid fattas oss. men jag vet att han var med oss igårkväll, jag vet det.♥
 
annars så har vi även myst med pappa & kicki i massor i helgen! det där som är lite casual när man kommer hem till föräldrarna, hihi. och idag när vi kom till övik så var det bara att åka direkt hem till faster där det var storkalas för lilla liam som fyllde två i onsdags- storkillen!! 
 
nu däremot är det soffläge som gäller. i vår nya soffa, till och med! den känns förhimla bra & ser jättefin ut, kan visa er sedan när vi fått helt i ordning här i vardagsrummet! 
längtar verkligen i säng nu när denna söndag mest känts seg & tröttsam, behöver verkligen ladda upp för den kommande arbetsveckan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Fanny! Vill bara säga att du har en superhärlig fin och mysig blogg! Men har ett slags önskemål att du kanske kan skriva ett inlägg om just dig själv och dina familjer? Kanske lite om Christoffers bröder osv? Ba man får veta vilka allar då Det blir lite rörigt ibland när du skriver om olika personer/syskon/föräldrar/svågrar haha!! :D kram

2014-11-25 @ 05:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0