And you're still waiting for the snow to fall.

idag är fanny gladers gladast!- för mamma, per & lille oliver är påväg hit för att hälsa på tills imorgon. dem har tagit ledigt idag då vi ska shoppa, äta ute & hitta på en massa annat! mamsen fyller faktiskt år idag så det ska firas ordentligt!  
christoffer åker till umeå direkt efter han slutat jobba för att hänga med sin kompis anton tills imorgon, sedan ska dem komma hit lördag-söndag för att hänga, haha...
jag ska också jobba i helgen, 15-22 imorgon & 7.30-16.45 på söndag, men mamma & per åker ändå imorgon kring lunch, så tills dess känns det finemang att få lite hjälp av dem att sätta upp julpynt, städa, handla & slå in julklappar, baka pepparkakor & lussebullar, fixa massa mat & bara fixa extrafint i lägenheten nu när december snart landar...
...för då kommer årets bästa högtid!
eller, jul & påsk står ändå varandra nära på den bäst-listan
men i år blir ju faktiskt allting annorlunda, för nu har jag mitt alldeles egna hem att julpynta. det ligger på mig att skapa julstämning, det var alltid mamma, pappa, kicki & per som fyllde mina hem med julstämning, goda dofter, musik & allt det som ingår!
ska bestämt baka massor i december, kanske ge julkalendern en chans- men mest troligtvis kommer jag bara se dem gamla godingarna istället, som trolltider, båda mysteriet på greveholm, håkan bråkan & självklart sunes jul. just dem fyller mig med sådan nostalgi, tar mig tillbaka till min barndom, fyller mig med så mycket julkänslor. 
 
har på känno att det blir en fantastisk & fin december, & en fin julhelg även fast jag jobbar! =)

Kommentarer
Postat av: julialinneas

Guud vilken fin tröja! Vars har du köpt den?! :D

2014-11-29 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0