A throwback.

 
en 'liten' tbt från min hårddisk...
saknar så himla mycket som varit från det senaste året; saknar alla hemmafester, studentens lyckliga dagar från dag 1 av studentveckan till just dagen D, motorveckans alla bravader, balen & allt fix & trix där, alla sena dryga kvällar med balkommittén, min klass & alla underbara vänner & även dem människor man lärde känna på nytt, de varma dagarna som spenderades på stranden, även de varma dagarna som spenderades på jobbet, alla mördarpass som spenderats i både gym & intervallpass bland berg & skogar, alla turer till åsele & där även den sjukt roliga åselemarknaden, fjällvandringen i hemavan, de där kvällarna med favorittjejerna då vi drack en massa vin & dansade oss till värk i fötterna, allt det härliga som 2014 bjöd på & gjorde livet så fint & uppenbart m.m. 
 
 
nu befinner vi oss i slutskedet av året & jag är faktiskt riktigt spänd på vad det kommande året har att erbjuda!
vem vet vad som sker i mitt liv, just vid den här tidpunkten, om ett år?! pluggar, jobbar, fått nya hundvalpen- & därmed kanske börjat på valpkurser, lydnadskurser, agility, ringträningar- allt det som jag vill med nya vovvsingen. only time will tell. det blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0