Sådant som får mig på strålande humör.

hej på er!
har varit så ruggigt dålig på att skriva i veckan, vilket faktiskt är ovanligt för att vara mig! men jag har stått i med att träffa vänner, tränat, pluggat, planerat in lägenhetsvisningar, bakat, haft möten med balkommittén och bara njutit av de fina dagarna som väl varit! bara njutit av tillvaron, helt enkelt. har även pratat med min fina hanne som lovat att komma till lycksele när det är bal så hon kan fotografera mig & christoffer. känns så kul när hon är så duktig på att fota detaljer också, så mitt bal-kompendium kommer bli så himla vackert!
så det är i varje fall vad denna vecka har erbjudit, känns skönt att göra bort de sista uppgifterna nu och få dem inskickade innan slutbetygen sätts nästa onsdag. och på lördag blir det storkalas och släktträff nere i övik vilket känns behövligt!
 
nästa vecka så består skolan bara utav måndag, tisdag och onsdag då vi går halvdag och på eftermiddagen ska hela klassen åka hem till vår vårdlärare där vi ska grilla tillsammans. och bara det att få långhelg känns ju helt jvla fantastiskt, och till råga på allt så infaller ju förstås brännbollsyran på fredagen som förmodligen dem flesta redan vet om, hihi. är så sjukt taggad! har på känno att det blir kanonkul med min bestie, mina syskon & alla andra kompisar och människor.
 
sedan kommer ju då vecka tjugotre som till nittio% bara kommer bestå utav det allra sista görat innan balen som är på torsdagen. så sjukt att det är så nära?! det som också är sjukt roligt är att det är balkvällen som sparkar igång hela studentveckan, så under helgen därefter lär det bara bli att umgås med de andra studenterna och partaja!
 
när vecka tjugotvå infaller så kan jag väl inte säga mer än att det är den bästa veckan någonsin tack vare studenten! och innan dess kommer vi bara umgås & dricka allesammans & ha det så jvla bra. champagnefrukosten ska ju då hållas hemma hos mig så kvällen innan studenten ska jag fixa & trixa hemma & göra i ordning allt tilltugg & dekorera så fint ute på vår altan. dagen kommer bara vara så himla fin med klassen, och så hela övikssläkten som kör upp hit enkomt för min skull. 
 
nej vet ni vad?- jag är verkligen full utav energi, jag är hungrig på livet, inte alls rädd för vad som kommer efter gymnasiet. det är ju då som livet börjar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0