Prom night.

det har inte riktigt gått upp för mig hur fort tiden egentligen gått?
vi började med balplanerandet i november; jag, josefine, malin, josefin & ida. personer från rätt blandade klasser, dvs vård, naturvetenskap & estet. i ett halvår har vi träffats i stort varje vecka, gått igenom en massa, ringt runt, & bara fixat med allt möjligt. nej jag förstår verkligen inte hur tiden kan ha gått så fort, det känns så himla olustigt.
och snart infaller den stora dagen som vi försökt göra så perfekt som möjligt för alla som sett fram emot det. jag känner på mig att det kommer bli en alldeles fantastiskt kväll.
 
& min balklänning är helt klar; rätt längd & bara alldeles perfekt. en korallfärg som jag är såå förälskad i. sitter nu bara & funderar ut vad man ska för frisyr, make, smycken, naglar osv. fast egentligen har jag bestämt mig på sätt & vis, är bara roligt att klicka runt & få inspiration, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0