Tjo vad det var livat i holken i lördags!

vädret är så himla växlande & nu är det på tiden att våren landar på riktigt,
tycker jag. för mig så blir det vår på riktigt efter påsken. när påskhelgen är
över & vi åker tillbaka till lycksele så brukar det i stort sett alltid kännas
som det, förhoppningsvis så får jag nog känna samma fina känsla i år igen!
 
annars då?- jag håller nu på att packa i ordning lite grejer eftersom jag åker
till mamma ikväll. hade även tänkt dra på gymmet & sedan fortsätta med
plugget inför det mest fruktade högskoleprovet, som äger rum nu på lördag.
tyvärr så kommer inte tiden räcka till så mycket annat i veckan än just det.
känns rätt så surt men är ju behövligt i varje fall!
 
kom även på att det är sista veckan på praktiken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0