Som man bäddar får man ligga, kära du.

men alltså nej, nu är jag bara superduper mega sugen på en liten valpis.
allt tack vare att man var hundvakt igårkväll till kickis pappas nya lilla
dvärgschnauzer maya. sötare varelse har jag inte sett på väldigt länge
& valpar är ju bara sådana underbara små skapelser. 
 
och vet ni vad?!- idag är jag ledig. iiiih! har tagit en bricka med frukost
in till sängen & ser på gossip girl på ipaden. dagens planer är då följande;
♣fara & träna på ett tag
♣fara på jobbet med jennelie vid ett & få ny medicindelegering
♣träffa balkommittén vid fyra & gå igenom en massa
♣umgås med fina josefine som också följer mig hem efter balmötet
åh, jag ser verkligen fram emot en god middag som jag vet kära styvmor
kommer tillaga & så en mysiskvällis med vin & massa prat. välbehövligt
när man har praktik & inte hinner träffa vännerna så ofta som man vill. 
 
nej nu återgår jag till min mysiga, lediga morgon. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0