När en torsdagkväll består av packning.

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - ja.
Tror du på kärlek? - det gör jag.

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - det vet jag inte.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - japp.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - en gång tror jag.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - hände en gång på högstadiet.
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - tror det. men under yngre år.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag har redan ett.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - inget jag vet om.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - det gör jag.

Tio saker
Kärlek eller pengar? - kärkek.
Vin eller öl? - vin.
Dag eller natt? - dag.
One night stand eller förhållande? - förhållande.
Tv eller internet? - internet.
Pepsi eller cola? - cola.
Vild fest eller hemmakväll med vännerna? - jag är för både och, faktiskt! så det beror på.

Färgfoto eller svartvita? - färgfoton. älskar färger!
Telefonkontakt eller face to face? - alltid trevligare att träffas & prata, inte sant?
Bilddagboken eller facebook? - facebook.

Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej.
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej nej!
Har du nånsin gjort något du ångrar? - det har nog alla gjort.
Har du hoppat bungy jump? - haha herregud nej. alldeles för höjdrädd.
Har du nånsin varit med i en olycka? - inte större allvarlig i varje fall.
Har du nånsin ätit en hel tårta? - knappt så jag vill äta ens en bit. men visst är det gott!

Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - tyvärr ja. men då var jag riktigt arg.
Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, är nog något aldrig vill prova heller.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - endel gånger.


Tio Känslor
Saknar du någon just nu? - christoffer är en ständig saknad. men jag behöver min hanne också.

Är du glad? - för det mesta! 
Är du fundersam? - ojoj, jag är en sådan som grubblar för mycket.
Är du uttråkad? - allt detta är ett enda bevis.
Är du tysk? - har tyskt påbrå från pappas sida.
Är du italienare? - nej.
Är du finsk? - nej.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - svar nej.
Gillar du någon just nu? - tycker om många, jag!

Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - nästan kvart i tio cirkus.
Namn? - fanny sophie forsberg.
Hur många barn vill du ha? - det vet jag inte nu faktiskt
Vill du gifta dig? - en vacker dag, i själevadkyrkan i övik. så så fin.

Rullar du spaghettin eller skär du den? - äter den på det vis så det hamnar i munnen.
Har du ätit sushi? - oja oja oja! on nom.
Favoritglass? - choklad typ.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - jag vet inte det. två kanske.
Humör? - happy happy happy.


Fyra Grejor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha nej.
Har du en hund? - två fina.

 

Tror du på spöken? - vill som ha bevis, men jag är inte helt emot det ändå.
Skulle du vilja vara längre? - nä i så fall kortare.
Skulle du vilja dricka dig full nu? - svar NEJ. alkohol frestar mig inget vidare nu.

Har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - varje dag har jag lyckan att få höra det.
Har du syskon? - en hel drös!

Har dina föräldrar ljugit för dig? - inom goda syften, tror jag allt.
Har du varit full den här månaden? - japp.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nähää.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej.

 

Vem
Vem älskar du? - alla dem som står mig nära.
Vem pratade du senast i telefon med? - christoffer.
Vem är snällast i världen? - finns nog ingen som är "snällast" i min närhet, men en väldigt väldigt snäll person är min kära svärmor.♥ vilken fantastisk kvinna.

Vem vill du prata med? - hanne!
Vem sov du senast med? - christoffer.
Vem vet allt om dig? - mina föräldrar, min syster, C, vissa vänner.
Vem hatar du mest? - jag hatar ingen. jag ödslar inte energi på sådant trams. lev livet & var glad!


Kommentarer
Postat av: Emilia Söderström

ÅH! Själevadkyrkan...min syster ska gifta sig där i sommar och sen är en av mina andra systrar gift där och även mina föräldrar gifte sig där även om de är skilda nu ;) Så fiiiin kyrka alltså!!

2014-04-03 @ 15:28:14
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0