När man varken vet in eller ut.

är nu hemma efter en fin helg i åsele. så så himla fint har det varit, också. (bortsett från att jag varit så slö & haft en feberfrossa som nästan fått mig galen). den har bestått av god mat, fint umgänge, vara på hundutställning där även christoffers farmor tävlade med sin wanda, åka skidor & pimpla ute i stugan, gå på marknaden, skogspromenader med vovvarna & så massa mys med min love.
och så dessa fina smycken fick jag som en spontan present av mannen. blev så så så så glad!
 
har gjort i ordning lite fika som jag har här i sängen samtidigt som jag tittar på pretty little liars. börjar sju imorgon & det känns faktiskt inte ett dugg drygt! ska också invänta C som skulle ringa när han kommit fram till övik innan jag somnar, men säger ändå godnatt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0