När man minst anar det.

åhå, som jag suktade efter jordgubbar igår. helt sjukt. längesedan som jag var så sugen på det faktiskt. och vad om inte detta kommer min älskade kille hem med efter jobbet? "älskling, kan du packa upp varorna?" bara för att jag skulle få skåda min överraskning. fina fina fina
 
& imorse hade jag en riktig mysfrukost. inte alltid som man kan unna sig det (dock synd att det inte fanns jordgubbar över till det, hihi). till & med max fick lyxa det med köttbullar, sedär!
 
efter jobbet åkte vi ut till gottne där farmor bjöd på våfflor. åh farmor vet minsann.♡ vi såg också modomatchen där & nu väntar sängen, ett täcke, en christoffer & en max att krypa ner vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0