Just dream away.

 
åh, tänk vad lätt det är att drömma sig bort.
flytten tar upp ett stort utrymme i min hjärna & jag rafsar ner allt möjligt i mitt anteckningsblock angående planeringen inför det. intresseanmäler mig på flera tvåor & treor i själevad & gullänget där vi helst vill bo & så kan jag inte låta bli att titta på olika soffor, sängar, vitrinskåp & andra fina saker som jag kan tänka mig vilja ha beroende på hur lägenheten kommer att se ut.
ideallägenheten som jag har som en slags 'mall' för min fantasi är min kusins lägenhet, som vi har tänkt ta över när hon hittat en större lägenhet för henne & lilla liam. men jag ställde mig i bostadskö ändå bara för att vara säker på alla sidor ifall det tar längre tid än väntat. men den lägenheten är perfekt i sig; en tvåa ute i själevad som är rymlig för oss två & max, med stort kök & tvättmaskin inne på toan, den är i ett villahus & har markplan så man kan ha utemöbler & sitta utomhus & äta under fina sommardagar och kvällar. vore alldeles perfekt ♡ 

men tills dess ska jag flytta in i christoffers etta (som faktiskt är rymlig med ett stort kök där med) så det blir ett bra (och billigt!) boende tills vidare. vill bara komma bort från lycksele, landa förgott i övik, börja plugga till sjuksköterska, bo tillsammans med mina favoritkillar & påbörja det liv som jag drömt om väääldigt länge! kommer bli så så så så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0