Inte så mycket att säga.

egentligen så är jag inte sugen alls på att skriva & saknar all sorts inspiration. vet inte vad jag vill. vet inte vad jag ska tänka eller tycka riktigt. men allting i livet har ju sina dalar & jag vill bara få åter den inspiration som fick mig att brinna som attan inombords; vackra kontraster, färger, kläder som kjolar & klänningar i ett gammaldags helskönt stuk, smycken, anteckningsblock med nerkrafsade tankar & lyriker om precis allting livet innebär, bara allt det som får mig att känna mig som mig själv, som fanny. 
men bortsett från att jag är så jkla filosofisk nu så mår jag prima. har ingenting att klaga över, egentligen. jag antar att man bara kan tappa bort sig ibland på vägen.
 
men hur som, min dag då; den startade med en frukost bestående utav kokta ägg, müsli, kaffe & en macka. tränade rygg & axlar på gymmet & såg i stort sett bara serier efter duschen fram tills pappa skjutade mig på solbacken vid halv två. praktikkväll har gått prima ballerina också, stortrivs ju som sagt & ser väldigt mycket fram emot tills jag kan börja jobba där. bara synd att det varar i endast i ca tre månader. men man får glädjas åt det lilla!
täcket har aldrig känts bättre än såhär & min man är såå himla saknad. väntar på att han ska slå en pling innan john blund kallar. natti på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0