I woke up wanting to kiss you.

åhå, vad fint det känns med fredag ♡ 
ska pallra mig iväg till solbacken på ett tag, klev upp tidigare idag bara för att kunna fika & se serie i lugn & ro. wow, måste jag nästan göra oftare. dagen blev bums mycket bättre & lättare. och solen är ju bara alldeles fantastisk. tack tack tack till dig, ljuva sol!
min fina handledare är så så gullig nog att låta mig sluta tidigare idag, & då åker jag till åsele tillsammans med josefin, petter, antonia & victor. där är det vintermarknad & massa roligheter i helgen. samt mys & massa gos med min christoffer & fina familjen.♡ det blir grymt!
så ha det så himla fiiiint också ni andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0