I don't mind if you don't mind.

 
imorse var ALLT annat än rätt. fel är det rätta ordet, minsann! var inte alls redo
för en måndag & precis allting var bara i oordning; att vakna upp vid kvart i sex
(vakna upp ensam & frusen till råga på allt), trycka i sig en yoghurttallrik som
är den simplaste & snabbaste under kort varsel, gå i -9 grader till praktiken &
ha kalla onda fötter den första timmen. typ så. och då kanske det är förståeligt
att jag bara var less på i stort sett allting, längtade tillbaka till christoffer & bara
ville gömma mig under täcket igen. övervägde starkt att strunta i denna dag.
 
men när man väl kom igång därborta på solbacken så gick dagen så himla snabbt
& som alla dagar så har vi så himla trevligt tillsammans där. avrundade sedan min
dag med att fara & träna. känner mig så mör & jag har nu landat hemma hos papi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0