Hur helgen har varit.

fredag; åkte bussen vid fyra & hoppade av vid en korsning någon mil utanför åsele så C kunde hämta mig & åka till stugan direkt. där sovde jag, han, tobias & max över natten & under kvällen bastade vi, badade badtunna & drack några bärs. var en härlig kväll, om jag får säga det själv,!

lördag; vi vaknade rätt tidigt & dagen spenderades utomhus. åkte skidor, körde skoter, grillade hamburgare & hade det bara skönt trots att solen inte riktigt ville kika fram. sedan åkte vi in till åsele & handlade och såg på modomatchen hemma. väntade tills ca tolvtiden då deras föräldrar kom hem med hundvalpen. alla var väldigt trötta & natten var bara helkonstig men jag sov då som en stock större delen.

söndag; större delen av dagen har ägnats åt att leka & ägna tid till lilla cäta, som valpen heter. efter bara en dag här hemma så är han redan duktig på inkallning. nä man blir så fascinerad av hur snabbt det går för de små liven att lära sig. blir så himla sugen på en till valp jag själv! 
gick också långpromenad med max & sedan var det ringträning med honom.

och nu så har då jag & min kärlek landat i läggan hemma i bästa övik. hemma. så fint.♥ resten av veckan blir det också andra planer men nu vill jag bara luta mig tillbaka & njuta av att det faktiskt inte är skola imorgon, hur bra?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0