Har nån hört nåt om hurricane?

efter en fartfylld helg bestående utav bilturer, fina umgängen, pussar, mys, alkohol, djupa samtal, biltur till umeå, någon enstaka förödelse, ätit kinamat, vovvemys & så massa skratt förstås i mitt älskade örnsköldsvik så har jag kört bil tillbaka till lycksele & landat hemma hos mami. har sagt det förut & säger det ännu igen; det är bannemig inte kul att åka därifrån. som att slita av min ena arm; när man trivs sådär bra på en plats så vill man ju vara där, eller hur?
anyway så har då i varje fall min söndag sett ut såhär; lunch & så en fika på stan tillsammans med kusinerna, lilla liam & min christoffer. jag & annapanna gick även en tväris på några affärer & på de två nedersta bilderna ser ni vad jag fyndade; en svart topp som jag sett förut & velat ha + ett halsband. känner mig nöjd & fortsätter bara sukta efter mer kläder. åhå, inte lätt det där, haha.
 
men men, nu däremot hade jag tänkt göra fruktsallad eller en smoothie & se lite gossip girl som jag påbörjade för ett bra tag sedan. sämst när inte netflix funkar på skoldatorn meeen bättre än bäst när pojken lånar ut sin ipad så jag kan se, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0