Förkyld som ett as men vad gör det?

suddiga & konstiga mobilbilder visar hur jvla roligt jag haft det i helgen med mina syskon, kompisar samt min svåger & hans sjukt sköna polare. & trots att jag har lite ont i halsen, en hes röst & blivit huuur förkyld som helst så får det ändå vara värt det, för denna helg blir oförglömlig,!
 
och nu däremot önskar jag att jag kunde trolla mig bort till min älskling som jag verkligen, verkligen hatar att vara ifrån. kan knappt bärga mig tills han kommer hit på onsdag.♡ 
ikväll ska vi i pappas familj äta grillat tillsammans och bara mysa på. jag känner för en lugn kväll framför en film eller serie så man får igen lite energi. och imorgon väntar en ovärd skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0